15 kwietnia 2015

Szklarnia, tunel - początek


Witam.

Potrzebowałem miejsca na drzewka oraz doniczki, więc postanowiłem zrobić szklarnie (tunel z materiałów, które posiadam). W chwili obecnej wszystkie drzewka trzymam w jednym kącie i ciężko mi będzie o nie dbać, gdy zaczną rosnąć. W folii planuję zrobić duże drzwi do przewiewu drzewkom, które będą pod przykryciem. Tunel podzielę na dwie części. Jedna komora będzie pod przykryciem (miejsce na stół, doniczki, narzędzia itp.) a druga (sam stelaż) bez przykrycia, by drzewka były ustawione na stołach pod gołym niebem. Po bokach może postawię ścianki, żeby bardzo nie wiało. Miejsce, które wybrałem, wydaje mi się najlepsze. Słońce nie będzie padać bezpośrednio na drzewka i będą one osłonięte od wiatru z dwóch stron.



Stary stelaż po folii na warzywa

 

j

Miejsce na nowy tunel

i

Pierwszy szkic z Painta. Coś podobnego mam w planach.

  

Czarne kreski to stół na drzewka. Drzwi będą większe, do tego może ścianki boczne.. 

A na zimę, to wymyślę, w późniejszym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz