07 maja 2016

Altanka i kącik na moje drzewka cz.4

Witam.

Kącik na moje drzewka bonsai nabiera już wyglądu. Wszystkie części są pomalowane i czekają na montaż. Zrobiłem  przymiarki pierwszego słupka umieszczonego po prawej stronie od wejścia. Gdy go zamontowałem, zacząłem przykręcać płot oraz słupki. Niestety niektóre słupki są leciutko krzywe, więc będą minimalne szczeliny pomiędzy płotem a słupkiem.




  Dwa płoty na froncie będą przykręcone na nowo. Muszę jeszcze raz zmierzyć wysokość i dobrze je ustawić. Są one innego typu i rozmiaru, ale mam nadzieję, że efekt końcowy będzie zadowalający. 





 Niestety pogoda mi nie dopisała. Zaczęło padać i nie skończyłem montażu. 


 Tak aktualnie wygląda płot. Z czasem dokończę montować resztę słupków i pojedynczych paneli a następnie zacznę składać stoły pod moje drzewka.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz