22 marca 2016

Moje nowe narzędzia,ziemia i pasty.

Witam

Udało mi się uzbierać parę złotych, więc postanowiłem zakupić nowe narzędzia, mieszanki ziemi oraz pasty do bonsai. Ze względu na to, że jestem amatorem, nie kupowałem japońskich oryginalnych narzędzi, tylko wybrałem zwykłe chińskie. Ponad to zamówiłem kleszcze skośne, nożyce długie, kleszcze kuliste oraz miotełkę kokosową. Posiadam już 3 pary innych nożyc, ale tych nie. Nabyłem także ziemię do bonsai. Niewiele paczek, ale kilka mieszanek będę mógł wykonać: Akadamę,  keramzyt drobny, zeolit, kanuma i lava czerwona drobna. Ziemię uniwersalną, piasek rzeczny i ziemię do iglaków już mam, więc teraz pozostaje mi zmieszać w odpowiednich proporcjach i mogę sadzić lub przesadzać moje drzewka. 
Postanowiłem, że do kupionych przedmiotów dokupię także pasty na rany. Nie są one tanie, ale na wielu forach jak i stronach je polecają. Pasta na rany- miękka, twardą do drzewek liściastych oraz iglastych. Te produkty zakupiłem na swiat-bonsai.pl.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz