09 lutego 2016

Witam po zimie


Witam

Miło mi gościć wszystkich  Państwa w trakcie trwania zimy a może i po. Nie było takich wielkich mrozów jakich się spodziewałem. Wszystkie drzewka starannie zabezpieczyłem na przełomie listopada/grudnia. Przeniosłem je do większej szklarni , była ona zamykana na noc także przy większych mrozach . Drzewka były dobrze osłonięte od wiatrów, podmuchów oraz śniegu. 
Aktualnie przygotowuje się do nadejścia wiosny, czyli krótko mówiąc robię porządki, malutkie zakupy, segreguję doniczki jak i myję oraz przesadzam to co można. Czekam z niecierpliwością na nadejście tych cieplejszych dni aby powystawiać drzewka na zewnątrz. 

Jeszcze jesienią nabyłem sporo drzewek, których w tamtym sezonie nie prezentowałem. Pomału będę pokazywał  i opisywał Państwu każde drzewko aby później był łatwy i przejrzysty dostęp do postów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz