18 września 2015

Nowe zamówienie

Witam

Parę dni temu złożyłem zmówienie na kilka artykułów do bonsai w sklepie internetowym. Wczoraj wieczorem dotarła do mnie paczka, więc od razu zabrałem się do otwierania.



Paczka już otwarta, nierozpakowana.



Niżej zakupione przeze mnie, rozpakowane już przedmioty: 
Zeolit, 
Lava czerwona drobna,
 Nożyce krótkie, 
Koszyczek mały, 
Mech Sphagnum - mech torfowy, 
Mini lampion, 
Podłoże kokosowe, 
Bros ukorzeniacz - sadzonki zielne,
 Biogold Original.
 oraz miał być keramzyt drobny ale zdarzyła się mała pomyłka i dostałem ziemię - gotową mieszankę do posadzenia drzewek.


Kilka przedmiotów zamówiłem na próbę, aby zobaczyć jak wyglądają oraz jak się sprawdzają (lampion oraz koszyczek po jednej sztuce).
Oprócz bonsai posiadam również rośliny mięsożerne, które muszę przesadzić, ale to w innym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz